Dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej przy urzadzeniach placów zabaw w Suchej, Zadrożu, Jangrocie
- Szczegóły
Trzyciąż, dnia 20 maja 2015r.
Zamawiający:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Trzyciążu,
Trzyciąż Nr 99, 32-353 Trzyciąż
ogłoszenie o ZAPROSZENIu DO złożenia oferty
Przedmiot zamówienia (poniżej 30 tys. euro):
Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na:
Dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej gr 4cm i gr 7cm oraz krawężnika gumowego przy urządzeniach na placach zabaw:
˗ przy szkole podstawowej w Jangrocie
˗ przy szkole podstawowej w Zadrożu
˗ przy szkole podstawowej w Suchej
w projekcie: Dostosowanie i doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Trzyciąż do potrzeb dzieci 3, 4 letnich w zakresie: budowy placu zabaw przy SP w Jangrocie i przy SP w Zadrożu oraz doposażenia istniejącego placu zabaw przy SP w Suchej.
Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Warunki wyjściowe:
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie przy użyciu materiałów własnych i sprzętu będącego w jego posiadaniu, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są: w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do ogłoszenia
3) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Przedmiot główny:
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
4) Parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
˗ Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności.
5) Gwarancja i rękojmia na roboty budowlane będące w zakresie przedmiotu zamówienia: min. 2 lata od daty odbioru końcowego.
6) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały/urządzenia muszą odpowiadać wszystkim aktualnym wymogom jakości i bezpieczeństwa, w szczególności spełniać wymogi normy PN-EN 1176, PN-EN 957 lub równoważne, posiadać ważne atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność z normami.
7) Posadowienie urządzeń bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normowymi.
8) Inne wymagania:
˗ Roboty będą prowadzone przy czynnym obiekcie (ogólnodostępne boisko sportowe, plac przy szkole, przedszkolu). Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić poprawne funkcjonowanie obiektów ze szczególnym uwzględnieniem zasad BHP oraz zabezpieczeniem terenu budowy przed dostępem nieupoważnionych osób.
˗ Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na własny koszt wszelkich pozytywnych opinii technicznych, protokołów odbioru wynikających z wykonania przedmiotu umowy, a przewidywanych ustawą Prawo budowlane lub innymi odrębnymi przepisami.
˗ Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu robót.
˗ Podczas wykonywania wykopów istniejące uzbrojenie podziemne należy odpowiednio zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami jego użytkownika.
˗ Prace w obrębie istniejącego uzbrojenia należy prowadzić na warunkach oraz pod nadzorem jej użytkownika.
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty – 100% znaczenia
2. Termin wykonania : od 12.06.2015 do 25.06.2015 r.
3. W załączeniu - schemat rozmieszczenia i ilości nawierzchni bezpiecznych - Jangrot , Sucha , Zadroże.
4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Termin składania ofert: do dnia 22.05.2015 r. do godz. 15:00
˗ w siedzibie Urzędu Gminy w Trzyciążu w pok. Nr 18 – Sekretariat
˗ lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- Szczegóły
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.01.2024 nr 2024/BZP 00080005/01/P
do pobrania w załączniku
Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Stworzenie nowej infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej w miejscowości Tarnawa poprzez budowę wiaty turystycznej, elementów małej architektury oraz utwardzenie teren
- Szczegóły
IiR.7013.3.2021 Trzyciąż, dnia 21.05.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto
Gmina Trzyciąż zaprasza do przedstawienia oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
„Stworzenie nowej infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej w miejscowości Tarnawa poprzez budowę wiaty turystycznej, elementów małej architektury oraz utwardzenie terenu”.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień na dostawy , usługi i roboty budowlane o wartości szacunkowe poniżej 130 000 zł” w Urzędzie Gminy Trzyciąż, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 1/2021 Wójta Gminy Trzyciąż z dnia 11 stycznia 2021 r., z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.) dla zamówienia poniżej progu ustawowego.
CPV: 45200000-9 (główny przedmiot); 45100000-8, 45400000-1 (dodatkowy przedmiot)
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia obejmuje „Stworzenie nowej infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej w miejscowości Tarnawa poprzez budowę wiaty turystycznej, elementów małej architektury oraz utwardzenie terenu” w następującym zakresie:
- Usunięcie roślinności trawiastej oraz krzewów,
- Oczyszczenie terenu z innych zanieczyszczeń,
- Wyrównanie i utwardzenie terenu pod ścieżki oraz pod płyty ażurowe,
- Wytyczenie i wykonanie ścieżek oraz utwardzenia z płyt ażurowych,
- Dostawa i montaż małej architektury: ławek parkowych z oparciem – 3 szt., ławek parkowych bez oparcia 9 szt., tablicy regulaminowej – 1 szt., stojaka na rowery – 1 szt., koszy na śmieci – 2 szt.,
- Wytyczenie i montaż wiaty turystycznej,
- Wytyczenie i budowa miejsca na ognisko,
- Wykonanie nasadzeń zieleni,
- Uporządkowanie terenu
UWAGA: Przy kalkulacji cenowej oferty należy uwzględnić prace przygotowawcze.
Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty dla pozycji zawartych w przedmiarze robót - Załączniku nr 3, zgodnie z załączoną dokumentacją - projektem zagospodarowania terenu – załącznik nr 4 oraz wartość stosownego podatku VAT.
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. UWAGA: Przy kalkulacji cenowej oferty należy uwzględnić prace przygotowawcze.
- Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji objętej zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 02.06.2020 r. pn: „Stworzenie nowej infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej w miejscowości Tarnawa poprzez budowę wiaty turystycznej, elementów małej architektury oraz utwardzenie terenu”, specyfikacjach technicznych urządzeń oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do zapytania ofertowego.
- Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.07.2021
- Warunki płatności: Płatność w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej i kompletnej faktury VAT, wystawionej na podstawie protokołu odbioru.
- Inne istotne warunki zmówienia:
Projekt umowy , która zostanie zawarta z Wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Kryterium oceny ofert –cena 100%
- Sposób przygotowania oferty:
- a) ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
7.Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.05.2021r.do godziny 11.00 w wersji elektronicznej na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Osoba do kontaktów:
Andrzej Krzystanek, Referat Inwestycji i Rozwoju, tel. (12) 389 40 01 w. 51, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Gajda - Gawrońska, Referat Inwestycji i Rozwoju, tel. (12) 389 40 01 w. 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wzór umowy – załącznik nr 2
- Przedmiar Robót - Załącznik nr 3
- Projekt zagospodarowania terenu - Załącznik nr 4
https://drive.google.com/file/d/1DEteNKf0gBkn5gekt5uWqLlhl2pQaDHQ/view?usp=sharing
Wójt Gminy Trzyciąż
mgr inż. Roman Żelazny
1. Przebudowa kotłowni w budynku Urzędu Gminy w Trzyciążu, 2. Przebudowa kotłowni w budynku OSP w Trzyciążu, 3. Przebudowa kotłowni wraz z inst. c.o. w budynku SPZOZ w Trzyciążu
- Szczegóły
Ogłoszenie nr 554932-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa zamówienia:
- Przebudowa kotłowni w budynku Urzędu Gminy w Trzyciążu,
- Przebudowa kotłowni w budynku OSP w Trzyciążu,
- Przebudowa kotłowni wraz z inst. c.o. w budynku SPZOZ w Trzyciążu
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
I. Załączniki
SIWZ
- Formularz ofertowy wykonawcy – zał. nr 1 SIWZ
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2a SIWZ
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 2b SIWZ.
- Oświadczenie dot. grupy kapitałowej – zał. nr 3 SIWZ
- Zobowiązanie do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów – zał. nr 4 SIWZ.
- Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy – zał. nr 5 SIWZ.
- Karta gwarancyjna – zał. nr 6 SIWZ
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – zał. nr 7 SIWZ
- Oświadczenie o zatrudnieniu – zał. nr 8 SIWZ
- Przedmiary robót
- Dokumentacja projektowa
- Specyfikacja techniczna WiORB
UWAGA!
Trzyciąż, dnia 10.07.2020 r.
Wyjaśnienie treści SIWZ przetargu nr IiR.271.03.2020 pn.:
Nazwa zamówienia:
- Przebudowa kotłowni w budynku Urzędu Gminy w Trzyciążu,
- Przebudowa kotłowni w budynku OSP w Trzyciążu,
- Przebudowa kotłowni wraz z inst. c.o. w budynku SPZOZ w Trzyciążu
W związku z otrzymanym w dniu 09.07.2020 r, zapytaniem jednego z oferentów o treści:
„W związku z przygotowywanie oferty do przetargu p.n. Przebudowa kotłowni w budynku OSP w Trzyciążu bardzo proszę o uzupełnienie przedmiaru na „Wewnętrzną instalację wody ciepłej, gazowa, centralnego ogrzewania z kotłownią „ - pozycja 2.3 – brak ilości.”
ponieważ wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, zamawiający informuje, że obmiaru pozycji nr 2.3 nie należy wypełniać, należy pozostawić tak jak jest w przedmiarze - bez podania ilości.
Informacja w sprawie otwarcia ofert
- Szczegóły
W związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się epidemii COVID-19 otwarcie ofert na wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika oraz kanalizacji deszczowej w Trzyciążu – etap 2” zaplanowane na 15 maja 2020 r. odbędzie się bez osobistego udziału oferentów. W celu utrzymania transparentności procedur przetargowych otwarcie ofert będzie transmitowane na żywo na kanale You Tube Gminy Trzyciąż.