RŚiZK. 6830.2.3.2018                                                                Trzyciąż, dnia 05.06.2018 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 159 od nieruchomości sąsiednich nr ew.158, 160/2  położonych w miejscowości Zadroże, gmina Trzyciąż

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Wójt Gminy Trzyciąż                                                                                                              Trzyciąż 99, 32- 353 Trzyciąż                                                                                                     tel. 12 389 40 28, wew. 16

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie – zapytania ofertowego. Zgodnie              z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.

 III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 159 od nieruchomości sąsiednich 158, 160/2  położonych w gminie Trzyciąż, obręb Zadroże w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.

W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności:                                                 -analiza stanu prawnego nieruchomości,                                                                                                 -wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie,                      -sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej.

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w ciągu sześciu miesięcy od podpisania umowy.
  2. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 22 czerwca 2018 r. w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 18 sekretariat, od godz. 7.30 do godz. 15.00.

W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty INSERT INTO `tqfk6_content` VALUES(załączonego do niniejszego zapytania ofertowego)                                             i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego.

Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzone oryginalnym zgłoszeniem.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia.

Zamawiający może również odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych stosownych uprawnieniach do realizacji zamówienia.

Termin związania ofertą: 90 dni

  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 W ofercie proszę podać:

  • proponowaną cenę wykonania zadania,
  • termin wykonania,
  • NIP,
  • REGON,
  • adres firmy,
  • numer uprawnień zawodowych
  • nr konta bankowego

Wraz z ofertą należy przedłożyć oświadczenie o zaakceptowaniu proponowanych warunków:

  1. wynagrodzenie zawiera wszystkie elementy cenotwórcze i jest stałe,
  2. za opóźnienie w wykonaniu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w 

wysokości 0,5 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,

  1. jeżeli opóźnienie w wykonaniu umowy przekroczy 30 dni Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia.

 

 


RŚiZK. 6830.1.4.2018                                                                Trzyciąż, dnia 05.06.2018 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 239, arkusz mapy 4, od nieruchomości sąsiednich nr ew. 238, 240, położonych w miejscowości Trzyciąż, gmina Trzyciąż

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Wójt Gminy Trzyciąż                                                                                                              Trzyciąż 99, 32- 353 Trzyciąż                                                                                                     tel. 12 389 40 28, wew. 16

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie – zapytania ofertowego. Zgodnie              z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.

 III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 239, arkusz mapy 3 od nieruchomości sąsiednich 238, 240 położonych w gminie Trzyciąż, obręb Trzyciąż w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.

W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności:                                                 -analiza stanu prawnego nieruchomości,                                                                                                 -wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie,                      -sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej.

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w ciągu sześciu miesięcy od podpisania umowy.
  2. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 22 czerwca 2018 r. w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 18 sekretariat, od godz. 7.30 do godz. 15.00.

W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty INSERT INTO `tqfk6_content` VALUES(załączonego do niniejszego zapytania ofertowego)                                             i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego.

Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzone oryginalnym zgłoszeniem.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia.

Zamawiający może również odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych stosownych uprawnieniach do realizacji zamówienia.

Termin związania ofertą: 90 dni

  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 W ofercie proszę podać:

  • proponowaną cenę wykonania zadania,
  • termin wykonania,
  • NIP,
  • REGON,
  • adres firmy,
  • numer uprawnień zawodowych
  • nr konta bankowego

Wraz z ofertą należy przedłożyć oświadczenie o zaakceptowaniu proponowanych warunków:

  1. wynagrodzenie zawiera wszystkie elementy cenotwórcze i jest stałe,
  2. za opóźnienie w wykonaniu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w 

wysokości 0,5 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,

  1. jeżeli opóźnienie w wykonaniu umowy przekroczy 30 dni Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia.