Trzyciąż: Odnowa centrum miejscowości Jangrot
Numer ogłoszenia: 11296 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzyciąż , Trzyciąż 99, 32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie, tel. 0-123894001 w. 51, faks 0-12 3894002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugtrzyciaz.itcom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa centrum miejscowości Jangrot.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn.: Odnowa centrum miejscowości Jangrot, polegających na wykonaniu: Parkingu ogólnodostępnego na 48 stanowisk dla samochodów osobowych połączonego z drogami poprzez zjazdy publiczne, oświetlenie parkingu oraz odwodnienie. Przebudowy placów:placu w kształcie krzyża przed wejściem do kościoła o nawierzchni z kostki granitowej, wyposażonego w elementy małej architektury (ławkę, tablice informacyjną) oraz oświetlenie placu latarniami parkowymi;placu przed budynkiem OSP o nawierzchni z kostki brukowej. Budowy trzech zatok postojowych ogólnodostępnych. Budowy chodników w miejscach ciągów pieszych o nawierzchni z kostki brukowej, schodów terenowych, z wyposażeniem w elementy małej architektury (ławki, kosze oraz oświetlenie latarniami parkowymi). Odwodnienie terenu poprzez: wykonanie kanalizacji opadowej w obrębie projektowanego parkingu i odprowadzenie wody przez projektowane wpusty uliczne i odwodnienie liniowe oraz studnie kanalizacyjne i separator do odbiornika w postaci rowu chłonnego, wykonanie kanalizacji opadowej wzdłuż drogi powiatowej oraz odprowadzenie wód do istniejącej kanalizacji opadowej, wykonanie korytka z kostki brukowej w poboczu drogi powiatowej zbierającego wody opadowe a następnie przez wpust uliczny odprowadzenie do istniejącej kanalizacji opadowej. Budowy odcinka oświetlenia ulicznego wraz z zabudową latarń ulicznych w obrębie parkingu oraz latarń parkowych zlokalizowanych wzdłuż chodnika oraz placu przed wejściem na teren kościoła. Zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji inwestycji. Do Wykonawcy należy pokrycie kosztów związanych z dodatkowymi uzgodnieniami, aktualizacjami, nadzorem, zajęciem pasa drogowego na czas budowy, przejściami pod drogami powiatową i gminnymi oraz ciekami..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.51-8, 45.11.27.10-5, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej podmiotów składających ofertę łącznia wartość poszczególnych polis podmiotów musi wynosić min. 1 000 000,00 zł. Przy dokonywaniu oceny spełniania warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru ofert: w zakresie ceny, w razie zlecenia robót dodatkowych lub w razie odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót lub zmiany stawki podatku VAT; w zakresie terminu wykonania robót, w razie zlecenia robót dodatkowych, uzupełniających lub w razie wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót, w przypadku, gdy konieczne stanie się udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana umowy jest również dopuszczalna, jeżeli wynika ze względu na wyjątkową sytuację, nie zawinioną przez żadną ze stron i której nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugtrzyciaz.itcom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzyciąż, Trzyciąż 99, 32-353 Trzyciąż pok. nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Trzyciążu, pok. nr 18 (I - piętro) Trzyciąż Nr 99, 32-353 Trzyciąż.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:

 

SIWZ

Formularz „Oferta” - załącznik nr 1 SIWZ

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - załącznik nr 2 SIWZ

Wzór oświadczeń - załącznik nr 3 SIWZ

Wzór oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ

Karta gwarancyjna - załącznik nr 5 SIWZ

Wykaz zawierający jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 6 SIWZ

Wzór oświadczeń – grupa kapitałowa- załącznik nr 7 SIWZ

Przedmiary robót - załącznik nr 8 SIWZ

Jangrot - elektyka

Przedmiar - Jangrot

Dokumentacja projektowa: - załącznik nr 9 SIWZ

Dokumentacja projektowa

a-1.1

a-1.2

k-1.2

k-1.3

k-1.4

k-1.5

k-1

korekta - opis elektyka

plansza do wniosku

Specyfikacje techniczne odbioru robót

ost -kanalizacja deszczowa - etap 1

ost - oświetlenie

ost - roboty drogowe

 

 Uzupełnienie SIWZ o projekt  budowlany podstawowy i projekt budowlany zamienny - format .rar

 Uzupełnienie SIWZ o projekt  budowlany podstawowy i projekt budowlany zamienny - format .zip

Załączniki należy pobrać na dysk lokalny i wypakować odpowiednim oprogramowaniem do tego służącym.

W przypadku systemu operacyjnego Windows oraz formatu .zip - należy użyć opcji "wyodrębnij pliki".

W przypadku systemu operacyjnego GNU/Linux, by rozpakować załączniki należy w konsoli użyć komendy: tar -xvf nazwa_archiwum.zip

lub w przypadku archiwum .rar - poleceniem: unrar nazwa_archiwum.rar

 

Odpowiedzi na pytania 

Projekt docelowej organizacji ruchu

Odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ 2