RŚiZK. 6830.2.3.2018 Trzyciąż, dnia 05.06.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 159 od nieruchomości sąsiednich nr ew.158, 160/2 położonych w miejscowości Zadroże, gmina Trzyciąż
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Wójt Gminy Trzyciąż Trzyciąż 99, 32- 353 Trzyciąż tel. 12 389 40 28, wew. 16
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie – zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 159 od nieruchomości sąsiednich 158, 160/2 położonych w gminie Trzyciąż, obręb Zadroże w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.
W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności: -analiza stanu prawnego nieruchomości, -wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie, -sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w ciągu sześciu miesięcy od podpisania umowy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 22 czerwca 2018 r. w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 18 sekretariat, od godz. 7.30 do godz. 15.00.
W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty INSERT INTO `tqfk6_content` VALUES(załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego.
Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzone oryginalnym zgłoszeniem.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający może również odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych stosownych uprawnieniach do realizacji zamówienia.
Termin związania ofertą: 90 dni
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
W ofercie proszę podać:
- proponowaną cenę wykonania zadania,
- termin wykonania,
- NIP,
- REGON,
- adres firmy,
- numer uprawnień zawodowych
- nr konta bankowego
Wraz z ofertą należy przedłożyć oświadczenie o zaakceptowaniu proponowanych warunków:
- wynagrodzenie zawiera wszystkie elementy cenotwórcze i jest stałe,
- za opóźnienie w wykonaniu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w
wysokości 0,5 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,
- jeżeli opóźnienie w wykonaniu umowy przekroczy 30 dni Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia.
RŚiZK. 6830.1.4.2018 Trzyciąż, dnia 05.06.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 239, arkusz mapy 4, od nieruchomości sąsiednich nr ew. 238, 240, położonych w miejscowości Trzyciąż, gmina Trzyciąż
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Wójt Gminy Trzyciąż Trzyciąż 99, 32- 353 Trzyciąż tel. 12 389 40 28, wew. 16
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie – zapytania ofertowego. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
III. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 239, arkusz mapy 3 od nieruchomości sąsiednich 238, 240 położonych w gminie Trzyciąż, obręb Trzyciąż w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.
W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności: -analiza stanu prawnego nieruchomości, -wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie, -sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w ciągu sześciu miesięcy od podpisania umowy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 22 czerwca 2018 r. w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 18 sekretariat, od godz. 7.30 do godz. 15.00.
W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty INSERT INTO `tqfk6_content` VALUES(załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego.
Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzone oryginalnym zgłoszeniem.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający może również odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych stosownych uprawnieniach do realizacji zamówienia.
Termin związania ofertą: 90 dni
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
W ofercie proszę podać:
- proponowaną cenę wykonania zadania,
- termin wykonania,
- NIP,
- REGON,
- adres firmy,
- numer uprawnień zawodowych
- nr konta bankowego
Wraz z ofertą należy przedłożyć oświadczenie o zaakceptowaniu proponowanych warunków:
- wynagrodzenie zawiera wszystkie elementy cenotwórcze i jest stałe,
- za opóźnienie w wykonaniu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w
wysokości 0,5 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,
- jeżeli opóźnienie w wykonaniu umowy przekroczy 30 dni Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia.